متن و لینک دانلود ترانه اشتباهی عاشقت شدم از مجید خراطها
 
شکت عشقی
H love N
 
 

تو عوض شدی نگو نه
عزیزم بگو که چت شد
تو نخواستی و دل من
اشتباهی عاشقت شد
دل تو به قلب تنهام
نسپردی و سپردم
حالا می فهمم که اصلآ
من به درد تو نخوردم
چی می شد اگه عوض شه
لحظه ایی جای من و تو
وای چقدر فاصله داره
فکر و حرفای من و تو
مگه مثل من عزیزم
کسی هست تو اون حوالی
مثل من سر کنه با تو
روزگارشو خیالی

چی میشه وقتی که تنهام
توی اوج گوشه گیری
تو بیایی آروم کنارم
دستای منو بگیری
چی میشه وقتی که نیستم
بری گوشه اتاقت
از رو دلتنگی مثل من
گریه ها بیات سراغت
گریه ها بیات سراغت
گریه ها بیات سراغت

چی میشه بشنوم از تو
کسی غیره من نداری
خیلی دوست دارم بجز من
به کسی محل نزاری
خیلی دوست دارم تو این عشق
حس کنم پای تو گیره
تا بهت میگم خداحافظ
دوست دارم گریه ات بگیره
دوست دارم گریه ات بگیره
دوست دارم گریه ات بگیره

تو عوض شدی و دیگه
نیستی اون آدم سابق
حالا تو سردی و بی مهر
ولی من عاشقه عاشق
فکر میکردم که می مونی
تا ته قصه کنارم
کاش می دانستی که بی تو
من چقدر بی کس و کارم
گفته بودی که دل تو
تا ته اش همیشه باهامست
اما خوب نگفته بودی
آخر قصه همینجاست
فکر من پر شده بود از
این یه مشت امید واهی
کاش از اول می دونستم
تو رفیق نیمه راهی

چی میشه واسه ی حالم
چشم براهه من بشینی
یا شب ها وقتی که خوابی
خواب های منو ببینی
خیلی حرفا توی قلبم هست
هنوزم که هنوزه
نمی خوام اصلآ بدونی
که دلت واسم بسوزه
که دلت واسم بسوزه
که دلت واسم بسوزه

دوست دارم بعد یه چند وقت
که منو ندیده باشی
وقتی که میای سراغم
به خودت رسیده باشی
دیگه من حرفی ندارم
ای خدا به من نظر کن
حرفای مونده تو قلبم
روی احساسش اثر کن
هر جوری دلت می خواد باش
ولی خوب بمون کنارم
مشکلم اینه که جز تو
هیچ کسی رو دوست ندارم
هیچ کسی رو دوست ندارم
هیچ کسی رو دوست ندارم

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

لطفا برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک بزنید

http://s2.picofile.com/file/7319455799/01_eshtebahi_asheght_sodam.mp3.html


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 14:35 :: توسط : مدیر وبلاگ

درباره وبلاگ
با سلام و خسته نباشید خدمت تمام بیننده های این وبلاگ.من حسین هستم ازCFZ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شکت عشقی و آدرس shekaste-eshghi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 42546
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1